/    /  Doc. dr. Dina Kamber-Hamzić
Doc. dr. Dina Kamber-Hamzić

IME I PREZIME:  Dina Kamber
AKADEMSKO ZVANJE:  Docent
BROJ TELEFONA:  ++ 387 33 279 948
BROJ KABINETA:  421
E-MAIL:  dinakamber@pmf.unsa.ba
KONSULTACIJE: 

Obrazovanje

  • mart 2014. – oktobar 2019. – završen III ciklus studija “Prirodne i matematičke nauke u obrazovanju” na Prirodno-matematičkom fakultetu Univerziteta u Sarajevu Naslov doktorske disertacije: Analiza i rješavanje kognitivnih prepreka u nastavi trigonometrije (datum javne odbrane: 14. oktobar 2019.)
  • septembar 2011. – juni 2012. – završeno Pedagoško obrazovanje nastavnika na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu
  • oktobar 2008. – februar 2011. – završen II ciklus studija na Odsjeku za matematiku Prirodno-matematičkog fakulteta u Sarajevu, smjer: Primijenjena matematika
  • oktobar 2005. – juni 2008. – završen I ciklus studija na Odsjeku za matematiku Prirodno- matematičkog fakulteta u Sarajevu, smjer: Primijenjena matematika

Akademsko iskustvo

  • 01.04.2020. – docentica na Prirodno-matematičkom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, oblast: Metodika nastave matematike i informatike
  • 05.09.2017. – 01.04.2020. – viša asistentica na Prirodno-matematičkom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, oblast: Metodika nastave matematike i informatike
  • 04.03.2014. – 05.09.2017. – asistentica na Prirodno-matematičkom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, oblast: Metodika nastave matematike i informatike zimski semestar 2014/2015. – vanjski saradnik na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, predmet: Linearna algebra i geometrija
  • 07.02.2011. – 03.03.2014. – profesorica matematike u Drugoj gimnaziji Sarajevo
  • ljetni semestar 2007/2008. – demonstrator na predmetu Uvod u linearnu algebru

Naučni radovi

  1. Avdispahić M., Gušić Dž., i Kamber D. (2016). Order of zeta functions for compact even-dimensional symmetric spaces. Bulletin of the Hellenic Mathematical Society, 59, 57-69.
  2. Burgić, Dž., Omerović, M., i Kamber, D. (2017). Application of cooperative learning in early mathematics teaching – teachers’attitudes. HUMAN, 7(1), 25-33.
  3. Kamber, D., & Takaci, D. (2018). On problematic aspects in learning trigonometry. International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 49 (2), 161-175. doi: 10.1080/0020739X.2017.1357846
  4. Kamber Hamzić, D., i Šabanac, Z. (2020). Two plane geometry problems approached through analytic geometry. The Mathematical Gazette, 104 (560), 255-261. doi: 10.1017/mag.2020.48

Stručni radovi

  1. Bikić, N., Kamber, D., i Nesimović, S. (2015). GeoGebra u nastavi matematike – grafici linearnih i eksponencijalnih funkcija. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Zenici, Vol. 13, 165-176
  2. Sitar, M., i Kamber, D. (2016). Dirichletov princip i njegova primjena. Algoritam (časopis Udruženja matematičara Algoritam Mostar), Vol. 4, 23-25.
  3. Franjić, A., Kamber Hamzić, D., i Šabanac, Z. (2019). Nekaj dokazov Talesovega izreka. Matematika v šoli, Vol. 25, 14 – 19